Paskutinis pakeitimas: 2016-08-01 21:47:18


Patarkit del lempu apgaviku.
Parašyta: 2016-08-02 09:27:44
Žinutės: 422
Prisijungė: 2013-06-29
Reikia kabinti varzas

Parašyta: 2016-08-02 09:37:54
Žinutės: 365
Prisijungė: 2014-03-26
man visada kilo klausimas, keiciam halogenus i LED, kad elektros maziau imtu, paskui, kad klaidos nerodytu kabinam varzas, kurios didina suvartojima iki normalaus halogeno (tada klaidos nemeta) tai kur cia ekonomija?
tik viena priezastis galima, kad su LED "kruciau" atrodytu

Parašyta: 2016-08-02 09:43:45
Žinutės: 2195
Prisijungė: 2012-09-21
Nemanau, kad toks "krutas" kemperis nesugeba pasigaminti pakankamai energijos.....
Čia, matomai, kitos priežastys

Parašyta: 2016-08-02 12:35:00
As juos keiciu nes halogenai nesviecia beveik nieko. Net atsivertus kataloga Hella labai aiskiai parasyta kad halogenas sviecia iki 150 metru, LED iki 300m. Manau kad tai tiesiog geresnis apsvietimasir isidejus tai akivaizdu. Lygiai tas pats su lengvuju zibintais. Pradzioj buvo halogenai, paskui Xenon, po to Led dabar lazeriai. Manau ne vien del taupumo. Sitam kemperi su halogenais sviesu kaip nera. Led gamykloj kainuoja 1500 euru. As tuos pacius susidejau uz 300. Darbo neskaitant sios problemos 15 min. Montuojami daugelyje autobusu kemperiu ir tt. Tai 90 mm standartas.
Paskutinis pakeitimas: 2016-08-02 13:19:37
Žinutės: 2195
Prisijungė: 2012-09-21
Apšviestumo kokybė, manau, daugiau priklauso nuo lempų optilos, o ne nuo to LED tai ar dar ten kažko.
Mano jau beveik "istoriniame"

kemperyje sudėtos paprastos prieštvaninės lemputės su tų laikų "kieta" vokiška optika, tad kelyje jau prieš kilometrą mirksi, kad ne akinčiau atvažiuojančių priešais

Parašyta: 2016-08-02 13:16:47
Žinutės: 365
Prisijungė: 2014-03-26
turi itakos ir optika, ir spektras. LED dirba kitu spektru, geriau slapiam kely matyti, LED naudingumo koeficienta daug geresnis, lengviau isgaut daugiau liumenu.
kai mirksi is priekio, tai reiskia reik lepikes reguliuot

Parašyta: 2016-08-02 13:22:32
Žinutės: 2195
Prisijungė: 2012-09-21
Raimondas.B parašė:
turi itakos ir optika, ir spektras. LED dirba kitu spektru, geriau slapiam kely matyti, LED naudingumo koeficienta daug geresnis, lengviau isgaut daugiau liumenu.
kai mirksi is priekio, tai reiskia reik lepikes reguliuot
Mažas pataisymas
Lempikes reikia reguliuoti, kai mirksi, jeigu važiuoji su trumpom..... jeigu ką

Paskutinis pakeitimas: 2016-08-02 14:10:35
Nezinau, bet lengvuosiuose automobiliuose man patinka tiek Led tiek Xenon. Kadangi Led nereikia apiplovimo ir auksciu korektoriu skirtingai nei Xenon tai juos ir dejau. keiciau visa zibinta, Hella kompanijos, kuri gamina daugeliui automobiliu. Pas mane irgi buvo sudeti gamykliskai Hela tik halogenai. Sviesos skirtumas akivaizdus jau nuotraukoje matosi kad kitokia sviesa. Taip pat keisiu ir trumpuju sviesu zibintus. Norejau sugudrauti ir ideti BiLed, taciau ju tvirtinimas kitoks. Teks turbut deti trumpu sviesu Led. Arba kazka meistrauti.
Parašyta: 2016-08-02 14:49:32
Žinutės: 365
Prisijungė: 2014-03-26
Arvydas.I parašė:
Raimondas.B parašė:
turi itakos ir optika, ir spektras. LED dirba kitu spektru, geriau slapiam kely matyti, LED naudingumo koeficienta daug geresnis, lengviau isgaut daugiau liumenu.
kai mirksi is priekio, tai reiskia reik lepikes reguliuot
Mažas pataisymasLempikes reikia reguliuoti, kai mirksi, jeigu važiuoji su trumpom..... jeigu ką

kazkaip iprotis tapo, kai tik pries pasirodant is priekio masinai, jungiu trumpas, nesvarbu kokiuo atstumu butu
