Parašyta: 2016-02-11 18:50:56
Žinutės: 365
Prisijungė: 2014-03-26
MB100 Ispanu rinkimo, tragedija, geriausi, greiti, kantriausi ir ekeonomiskiausi (kartu sias savybes paemus) buvo EURO3 Sprinteriai
Parašyta: 2016-02-11 20:32:11
Gal as durnas Raimondai, bet nesupratau ka cia norejai parasyt. Paaiskink placiau jei gali
Parašyta: 2016-02-11 20:41:15
Žinutės: 159
Prisijungė: 2014-10-22
Aurelijau, aš jau vairuoju trečią kemperį ir tik tada supratau, kad man tokio reikėjo. O kas dėl kažkokio "busiuko " perdarymo į kemperį, kiek supratau su nedideliu supratimu apie tai nors ir turint gabumų, čia daugiau filosofinis klausimas.
Parašyta: 2016-02-11 20:45:25
is manes ir visi juokiasi kad as noriu kad kemperio durys butu gale o sedynes ,,kvadratu,, priekyje.....BET AS VA TIK TAIP NORIU IR MAN TIK TAIP PATINKA... ir visus kitus kemperius lyginsiu pagal savo ,,senuka,,
Parašyta: 2016-02-11 21:21:24
Žinutės: 365
Prisijungė: 2014-03-26
Marijus.K parašė:
Gal as durnas Raimondai, bet nesupratau ka cia norejai parasyt. Paaiskink placiau jei gali
cia apie pati busika, kurio bazej kemperiai. MB100 busai rinkti Ispanijoje, kokybet truksta, plius vaziuokle, pavaru deze daug bedu turi, tai pigus variantai, kaip sakoma konkursams laimet.
EURO3 Sprinteriai gal nuo 2000 iki 2005 metu, (kur tik su katalizatoriais bet be suodziu filtru), profu kaip busikai vertinami geriausiai, ekonomiski, patikimi, greiti ir kaip vienos imones savininkas, kuris ju daug turejo, sake, su jais pastebejus gedima paprastai iki serviso nuvaziuoji, visi kiti paprastai reik parsitemti kaip minimum, o nedaznai ir trlo reik.
Parašyta: 2016-02-11 21:30:16
Supratau, aciu. Aiskiai ir suprantamai

Parašyta: 2016-02-11 21:47:36
Žinutės: 459
Prisijungė: 2016-02-10
Berods išsirinkau, reiks nuvažiuoti ir apžiūrėti. Aišku išplanavimas nelabai tenkina, bet tvarkingas iš išorės ir iš vidaus.
Parašyta: 2016-02-11 21:50:22
o kad butu viskas taip paprasta.
Paskutinis pakeitimas: 2016-02-12 08:46:09
Žinutės: 1608
Prisijungė: 2012-10-03
Raimondas.B parašė:
Marijus.K parašė:
Gal as durnas Raimondai, bet nesupratau ka cia norejai parasyt. Paaiskink placiau jei gali
cia apie pati busika, kurio bazej kemperiai. MB100 busai rinkti Ispanijoje, kokybet truksta, plius vaziuokle, pavaru deze daug bedu turi, tai pigus variantai, kaip sakoma konkursams laimet.
EURO3 Sprinteriai gal nuo 2000 iki 2005 metu, (kur tik su katalizatoriais bet be suodziu filtru), profu kaip busikai vertinami geriausiai, ekonomiski, patikimi, greiti ir kaip vienos imones savininkas, kuris ju daug turejo, sake, su jais pastebejus gedima paprastai iki serviso nuvaziuoji, visi kiti paprastai reik parsitemti kaip minimum, o nedaznai ir trlo reik.
Dėl kantriausios mašinos- Raimondo B. parašymas tiesiai į dešimtuką. Būtent- Sprinter iki 2006m ir dar geriausiai su OM612 varikliu (2,7L). Jų agregatų resursas prie normalios priežiūros- ne mažiau 1000000 km. Vienintelis trūkumas- puvimas, kuo ir nusileidžia nuo tų metų Transit, kurie nuo 2000m ėjo cinkuoti.
Parašyta: 2016-02-12 08:45:00
Žinutės: 1608
Prisijungė: 2012-10-03
Ričardas.V parašė:
Tomai, įdomu pasidarė dėl PSA bazės. Metai važinėju su citroenu, šiai dienai nuo Fiat-o radau tik du skirtumus - ženkliukai ant grotelių ir ant vairo. Kiek žvalgiausi po agregatus, skirtumų neradau. Gal galėtum nušviesti, kur paslėptos blogybės.
Šiek tiek pavėlavau su atsakymu į klausimą man

Skirtumų beveik nėra, tiesiog buvo kalba apie modelį nuotraukoje

Iš patirties- skiriasi varikliai. Į Pežo, Citron ėjo PSA varikliai, į Fiat- SOFIM, liaudyje vadinami Ivekiniais, Fiatiniais. Taip buvo nuo J5, C25 laikų iki 2006m. Kaip nuo 2006m- nežinau, bet nemanau, kad kas keitėsi.
Tema užrakinta - atsakinėti joje nebegalima.