Pats pirkau sena 92m kemperi. Nemaciau tikslo islaidauti. Apziurejau daug. Buvo visko -aprasymas foto super, atvaziuji paziuret, baisu, tai supuves, tai netraukia. Neskubedamas rinkausi virs metu. Per ta laika supratau konoriu. Labai mazai buvo vertu demesio kemperiu, bet vienas kitas buvo. Pasiseke rasti labai gerai "uzlaikyta" kemperiuka. Teisingai kolegos sako, kad nupirkti visiskai tvarkinga tokiu metu kemperiu sunku. Neimanoma. Teks dar investuoti: pakeisti visus dirzus, tepala, filtrus, patikrinti ir suremontuoti vaziuokle, generatoriu, starteri, pageidautina pasikeisti rato guolius, vandens pompa, termostata, sankaba. Bus ramiau. Zinoma galima tik dirzus, tepala, kaladeles, bet padarius daugiau, bus ramiau. Visi tie darbai atseis dar 600-900eu..
Galingesnis variklis privalumas, nors didelio diskomforto ir su savo 54kw atmosferiniu nejauciu. I visus kalnus 1,2 pavara ropsciasi be vargo. Kreiserinis greitis 90-95km/val. Nuo kalniuko iki 115
Kur skubeti?
Su Peugeot J5 varikliais viskas gerai. Paprastas, kaip trys kapeikos. Svarbu, kad nebutu uzdrostas. Reikia tikrinti. Buna problemu su greiciu dezemis. Penktas begis prasciau tepamas, todel daznai sudyla sinhronizatoriai, o daliu gauti vis sunkiau, nors remontas nera brangus. Rudeni kapitaliskai remontavau gr.deze, tai remontas kainavo apie 300eu. Su nauja sankaba ir visu begiu sinhronizatoriais. Siaip daliu yra ir jos nera brangios.
Siulau neskubeti ir daugiau laiko skirti paieskoms. Tik biudzeta manau teks minimum padvigubinti.