Home

Forumas

Na nereikia cia dabar taip prisikabinti. Pas mus is esmes dazniausiai sedima lauke. Tada veikia grilius. Na prie griliaus irgi vienas stovi. Bent pas mus. Ir jis neverkia kaip viena :) Taigi viena stovi tik kai lietus lyja arba trumpi pietukai. Sutikite kad tai mazuma laiko. Bet viskas ir susideda is smulkmenu. :)
Marijus.K parašė:
Na nereikia cia dabar taip prisikabinti. Pas mus is esmes dazniausiai sedima lauke. Tada veikia grilius. Na prie griliaus irgi vienas stovi. Bent pas mus. Ir jis neverkia kaip viena :) Taigi viena stovi tik kai lietus lyja arba trumpi pietukai. Sutikite kad tai mazuma laiko. Bet viskas ir susideda is smulkmenu. :)
Tada tvarka :geras:Mes taip pat viską gaminame lauke.Daug maloniau. Beje,dėl dviračių- mes tikslingai ieškojome su tokia bagažine,kad dviračiai būtų viduje. Nereikia sukti galvos dėl saugumo.Ten pat sutelpa ir lauko baldai,patiesalas, dar kabo jamon serano..;-)
Na as ne pries, bet net ir dviracius sudejus virs ju lieka nemazai vietos, kurios neisnaudoji. Tada kam vezti ora? Dabar yra modeli, kuriuose reguliuojasi aukstis. Tada optimaliai gali nuleisti zemyn. Bet tai naujesniuose modeliuose. Beto svogunus vezti bagazineje sunkiau, nes miegamasis jais kvepia. Beje as irgi taip vezu dviracius, taciau mano kemperio vidus yra labai aukstas. Dar telpu visu ugiu vaikscioti. Is esmes jei paimsite pakrovimo iskrovimo laika ir patoguma, isoreje viskas daug paprasciau. Kalbu jei vezama ne du dviraciai o pvz keturi penki. Tada dar iskraunant dviracius reikia viska isimti. Tai tiesiog ne taip patogu. Taciau jei patinka, tai kodel ne. Beje kemperius su tokia bagazine lengviau parduoti, juos mielai perka motokrosininkai, deda du motociklus.
Žinutės: 1599
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Marijus.K parašė:


Tomas.J parašė:


Nenoriu piršt savo sup... nuomonės, bet kiek žiūrėjau iš dalinai integruotų, nelabai ką geriau randu už šį modelį- bazė puiki, būda- kaip tanko. Tik tiek, kad šonai ir stogas aliuminiai, bet stogas nedurnai padarytas, su užleidimais, todėl problemų čia kaip ir neturėtų būti. 
Iš integruotų nieko gudriau nerandu už šį modelį. Bazė puiki, būdos kokybė stipri vidutiniška- plastikai visur stori ir minkšti, baldai pusėtini. Turbūt pigiausias modelis, kuris pilnai (stogas ir sienos) iš GFK. Rėmas dar iš pagalių. Ir atsiliepimai apie jį visur neblogi.
Variklius aišku 2,7 reik žiūrėt.




Tomai o Tu eksploatavai sitoki garaza bagazine kada? Ka vezioji? Isskyrus MB baze, kuria Tu megsti daugiau ten nieko nera. Nepyk, bet yra tikrai geresniu pasirinkimu. Del bagazines: dviracius vezti patogiau ant galo. Tiesiog nuimti ir uzdeti. Motorolerio nevesi del mases. Visa kita vezi ora. Lova virs bagazines net vaikas neatsises. Zmogui kuris turi bent kiek mazu patalpu baimes, niekada nebus miela ten guleti. Rimo ugiui, tures replioti keturpescias. O dar, jei sitoj lovoj miegos kartu zmona ir ji bus prie krasto reiks ja perlipti. Kas nakti yra pakankamai nesmagu. Sito isplanavimo kemperis , kalbu apie gala, turi tik viena privaluma, Jis ilgiu trumpiausias. Jei aktualu tilpti i 7m tada gal. Bet reikia ivertinti ta ka rasiau. As pats tris metus vazinejau su identisku. DEl pagaliuku sienose, tai ju geriau vegti, nes pagrindiniu bedu saltinis jie. Bent jau gamintojai taip sako. Na bet as cia nespecialistas. Burstner geras priekio isdestymas, ratu su L formos virtuve. Tai funkcionaliausia. Jei zmona stovi prie virykles, dazniausiai gali be bedu prasilenkti. Pas Rapida, tokio tipo virtuve, kad prasilenkti nepavyks. Zodziu jei zmona keps duona, o Rimas nores pasiimti is saldytuvo alaus. Reiks arba zmona kad iseitu, arba palaukt kol baigs kepti. :) Nelabai gerai supratau apie dusus, bet lyg ir erdvus. Reiktu daugiau panagrineti. 
 Del sasi, kazkaip MB sveria tiek pat kaip Fiat? Nes su Iveco iskart lipi virs 3500. Man kazkaip klausimas kaip ten su svoriais. Aha , vienas iki 5000kg, kitas 3850 kg. Netikiu kad tilptu iki 3500kg. O ko Iveco baze bloga? Na sake tiltas galinis iseidavo. Bet lyg pataise. Varikliai sake amzini. Ar as klystu?


 
Aha, dabar eksploatuoju. Ir tam garaže miegu :D Padarytas spalnikas per 40cm nuo žemės, sudėti langeliai abiejose pusėse. Atsisėst telpu. Geresnės vietos miegot net neįsivaizduoju :D Po gultu telpa visi daiktai, dviračiai ant galo. Kas liečia tokį išplanavimą, tai man labai patinka, pats su lygiai tokiu pačiu lavonėliu važiuoju. Čia dar kam ko reikia- man tas vidaus funkcionalumas kažkelintoj vietoj, svarbiausia būdos konstrukcija- kad po 3metų nereiktų stogo ir sienų keisti...
Kad pas (T-star) nieko nėra- netiesa, pas jį net būdos durys su 2 spynom ir abi su prisoskėm, kaip pas S-niką 221-ą. Pas MORELO turbūt to nėra?
Jei reikia, kad lova kilotųsi- mačiau 2003m WEINSBERG IMPERIALE kažkuris toks buvo. Reiktų patikrinti ir mano minėtą T-STAR, vokietis kažką lyg minėjo, bet neatkreipiau dėmesio.
Jei ieškoti be pagalių sienose, iš karto kyla kartelė ir metuose, ir kainoj. Manau pradžia bus nuo 40000eur...
Ir kas keista- apvažiavau kelias aikšteles, galvojau vokiečių prekiautojų (specų atseit) paklausiu kurie modeliai iš GFK, nuo kurių metų panašiai pradėjo eiti ir pan. Tai pasakė vienas- jei siena lygi, be struktūros, tai GFK! Nors griūk atbulas. Parodžiau jo parduodamą KNAUS su lygiom sienom ir pažeistais dažais iš po kurių aliuminis šviečia- kraipė ūsą, negalėjo patikėt... Va tau ir vokiečių specialistai.
Žinutės: 2820
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Marijus.K parašė:
Ne , as nenorejau Tomo izeisti. Cia tik mano nuomone. As laikausi ir kito principo: jei gamina, reiskiasi kazkas perka, jei perka reiskiasi kazkam tinka ir patinka. Taciau as nemazai studijavau kemperiu isdestymo, ju praktiskumo. Ir manau turiu aiskia nuomone ko noreciau. 
 Robertai, tiesiog L formos virtuvej kitaip sukasi gyvenimas. Viskas erdviau, visi prie stalo ratu sedi, ir seimininke veidu i sedincius ne uzpakali atkisus pries stala.
Gera šeimininkė iš visų pusių gerai žiūrisi :B
Tomas.J parašė:
Marijus.K parašė:



Tomas.J parašė:



Nenoriu piršt savo sup... nuomonės, bet kiek žiūrėjau iš dalinai integruotų, nelabai ką geriau randu už šį modelį- bazė puiki, būda- kaip tanko. Tik tiek, kad šonai ir stogas aliuminiai, bet stogas nedurnai padarytas, su užleidimais, todėl problemų čia kaip ir neturėtų būti. 
Iš integruotų nieko gudriau nerandu už šį modelį. Bazė puiki, būdos kokybė stipri vidutiniška- plastikai visur stori ir minkšti, baldai pusėtini. Turbūt pigiausias modelis, kuris pilnai (stogas ir sienos) iš GFK. Rėmas dar iš pagalių. Ir atsiliepimai apie jį visur neblogi.
Variklius aišku 2,7 reik žiūrėt.








Tomai o Tu eksploatavai sitoki garaza bagazine kada? Ka vezioji? Isskyrus MB baze, kuria Tu megsti daugiau ten nieko nera. Nepyk, bet yra tikrai geresniu pasirinkimu. Del bagazines: dviracius vezti patogiau ant galo. Tiesiog nuimti ir uzdeti. Motorolerio nevesi del mases. Visa kita vezi ora. Lova virs bagazines net vaikas neatsises. Zmogui kuris turi bent kiek mazu patalpu baimes, niekada nebus miela ten guleti. Rimo ugiui, tures replioti keturpescias. O dar, jei sitoj lovoj miegos kartu zmona ir ji bus prie krasto reiks ja perlipti. Kas nakti yra pakankamai nesmagu. Sito isplanavimo kemperis , kalbu apie gala, turi tik viena privaluma, Jis ilgiu trumpiausias. Jei aktualu tilpti i 7m tada gal. Bet reikia ivertinti ta ka rasiau. As pats tris metus vazinejau su identisku. DEl pagaliuku sienose, tai ju geriau vegti, nes pagrindiniu bedu saltinis jie. Bent jau gamintojai taip sako. Na bet as cia nespecialistas. Burstner geras priekio isdestymas, ratu su L formos virtuve. Tai funkcionaliausia. Jei zmona stovi prie virykles, dazniausiai gali be bedu prasilenkti. Pas Rapida, tokio tipo virtuve, kad prasilenkti nepavyks. Zodziu jei zmona keps duona, o Rimas nores pasiimti is saldytuvo alaus. Reiks arba zmona kad iseitu, arba palaukt kol baigs kepti. :) Nelabai gerai supratau apie dusus, bet lyg ir erdvus. Reiktu daugiau panagrineti. 
 Del sasi, kazkaip MB sveria tiek pat kaip Fiat? Nes su Iveco iskart lipi virs 3500. Man kazkaip klausimas kaip ten su svoriais. Aha , vienas iki 5000kg, kitas 3850 kg. Netikiu kad tilptu iki 3500kg. O ko Iveco baze bloga? Na sake tiltas galinis iseidavo. Bet lyg pataise. Varikliai sake amzini. Ar as klystu?



 
Aha, dabar eksploatuoju. Ir tam garaže miegu :D Padarytas spalnikas per 40cm nuo žemės, sudėti langeliai abiejose pusėse. Atsisėst telpu. Geresnės vietos miegot net neįsivaizduoju :D Po gultu telpa visi daiktai, dviračiai ant galo. Kas liečia tokį išplanavimą, tai man labai patinka, pats su lygiai tokiu pačiu lavonėliu važiuoju. Čia dar kam ko reikia- man tas vidaus funkcionalumas kažkelintoj vietoj, svarbiausia būdos konstrukcija- kad po 3metų nereiktų stogo ir sienų keisti...
Kad pas (T-star) nieko nėra- netiesa, pas jį net būdos durys su 2 spynom ir abi su prisoskėm, kaip pas S-niką 221-ą. Pas MORELO turbūt to nėra?
Jei reikia, kad lova kilotųsi- mačiau 2003m WEINSBERG IMPERIALE kažkuris toks buvo. Reiktų patikrinti ir mano minėtą T-STAR, vokietis kažką lyg minėjo, bet neatkreipiau dėmesio.
Jei ieškoti be pagalių sienose, iš karto kyla kartelė ir metuose, ir kainoj. Manau pradžia bus nuo 40000eur...
Ir kas keista- apvažiavau kelias aikšteles, galvojau vokiečių prekiautojų (specų atseit) paklausiu kurie modeliai iš GFK, nuo kurių metų panašiai pradėjo eiti ir pan. Tai pasakė vienas- jei siena lygi, be struktūros, tai GFK! Nors griūk atbulas. Parodžiau jo parduodamą KNAUS su lygiom sienom ir pažeistais dažais iš po kurių aliuminis šviečia- kraipė ūsą, negalėjo patikėt... Va tau ir vokiečių specialistai.
Morelo durys Security. Kol kas vieninteles kurias montuoja tiek Concorde tiek Morelo tiek Vario. Deja ju nededa i mazesnius kemperius. Nes turi ileistus vyrius sustiprinta konstrukcija, manau jos per sunkios.
Del isplanavimo , tai as naudoju kemperi pagal paskirti. Bagazineje esame miegoje viena karta. Kai vaziavom septyniese , . Daugiau visiems pakanka lovu. O bagazineje manes netenkina interjeras :) Kiekvienam savo.
Robertas.M parašė:
Marijus.K parašė:
Ne , as nenorejau Tomo izeisti. Cia tik mano nuomone. As laikausi ir kito principo: jei gamina, reiskiasi kazkas perka, jei perka reiskiasi kazkam tinka ir patinka. Taciau as nemazai studijavau kemperiu isdestymo, ju praktiskumo. Ir manau turiu aiskia nuomone ko noreciau. 
 Robertai, tiesiog L formos virtuvej kitaip sukasi gyvenimas. Viskas erdviau, visi prie stalo ratu sedi, ir seimininke veidu i sedincius ne uzpakali atkisus pries stala.
Gera šeimininkė iš visų pusių gerai žiūrisi :B
I blevyzgas nesivelsiu. Savo zmona galiu apziureti ir ne prie stalo , prie kurio sedi dar kazkas.
Žinutės: 2820
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Marijus.K parašė:
Tomas.J parašė:
Marijus.K parašė:



Tomas.J parašė:



Nenoriu piršt savo sup... nuomonės, bet kiek žiūrėjau iš dalinai integruotų, nelabai ką geriau randu už šį modelį- bazė puiki, būda- kaip tanko. Tik tiek, kad šonai ir stogas aliuminiai, bet stogas nedurnai padarytas, su užleidimais, todėl problemų čia kaip ir neturėtų būti. 
Iš integruotų nieko gudriau nerandu už šį modelį. Bazė puiki, būdos kokybė stipri vidutiniška- plastikai visur stori ir minkšti, baldai pusėtini. Turbūt pigiausias modelis, kuris pilnai (stogas ir sienos) iš GFK. Rėmas dar iš pagalių. Ir atsiliepimai apie jį visur neblogi.
Variklius aišku 2,7 reik žiūrėt.








Tomai o Tu eksploatavai sitoki garaza bagazine kada? Ka vezioji? Isskyrus MB baze, kuria Tu megsti daugiau ten nieko nera. Nepyk, bet yra tikrai geresniu pasirinkimu. Del bagazines: dviracius vezti patogiau ant galo. Tiesiog nuimti ir uzdeti. Motorolerio nevesi del mases. Visa kita vezi ora. Lova virs bagazines net vaikas neatsises. Zmogui kuris turi bent kiek mazu patalpu baimes, niekada nebus miela ten guleti. Rimo ugiui, tures replioti keturpescias. O dar, jei sitoj lovoj miegos kartu zmona ir ji bus prie krasto reiks ja perlipti. Kas nakti yra pakankamai nesmagu. Sito isplanavimo kemperis , kalbu apie gala, turi tik viena privaluma, Jis ilgiu trumpiausias. Jei aktualu tilpti i 7m tada gal. Bet reikia ivertinti ta ka rasiau. As pats tris metus vazinejau su identisku. DEl pagaliuku sienose, tai ju geriau vegti, nes pagrindiniu bedu saltinis jie. Bent jau gamintojai taip sako. Na bet as cia nespecialistas. Burstner geras priekio isdestymas, ratu su L formos virtuve. Tai funkcionaliausia. Jei zmona stovi prie virykles, dazniausiai gali be bedu prasilenkti. Pas Rapida, tokio tipo virtuve, kad prasilenkti nepavyks. Zodziu jei zmona keps duona, o Rimas nores pasiimti is saldytuvo alaus. Reiks arba zmona kad iseitu, arba palaukt kol baigs kepti. :) Nelabai gerai supratau apie dusus, bet lyg ir erdvus. Reiktu daugiau panagrineti. 
 Del sasi, kazkaip MB sveria tiek pat kaip Fiat? Nes su Iveco iskart lipi virs 3500. Man kazkaip klausimas kaip ten su svoriais. Aha , vienas iki 5000kg, kitas 3850 kg. Netikiu kad tilptu iki 3500kg. O ko Iveco baze bloga? Na sake tiltas galinis iseidavo. Bet lyg pataise. Varikliai sake amzini. Ar as klystu?



 
Aha, dabar eksploatuoju. Ir tam garaže miegu :D Padarytas spalnikas per 40cm nuo žemės, sudėti langeliai abiejose pusėse. Atsisėst telpu. Geresnės vietos miegot net neįsivaizduoju :D Po gultu telpa visi daiktai, dviračiai ant galo. Kas liečia tokį išplanavimą, tai man labai patinka, pats su lygiai tokiu pačiu lavonėliu važiuoju. Čia dar kam ko reikia- man tas vidaus funkcionalumas kažkelintoj vietoj, svarbiausia būdos konstrukcija- kad po 3metų nereiktų stogo ir sienų keisti...
Kad pas (T-star) nieko nėra- netiesa, pas jį net būdos durys su 2 spynom ir abi su prisoskėm, kaip pas S-niką 221-ą. Pas MORELO turbūt to nėra?
Jei reikia, kad lova kilotųsi- mačiau 2003m WEINSBERG IMPERIALE kažkuris toks buvo. Reiktų patikrinti ir mano minėtą T-STAR, vokietis kažką lyg minėjo, bet neatkreipiau dėmesio.
Jei ieškoti be pagalių sienose, iš karto kyla kartelė ir metuose, ir kainoj. Manau pradžia bus nuo 40000eur...
Ir kas keista- apvažiavau kelias aikšteles, galvojau vokiečių prekiautojų (specų atseit) paklausiu kurie modeliai iš GFK, nuo kurių metų panašiai pradėjo eiti ir pan. Tai pasakė vienas- jei siena lygi, be struktūros, tai GFK! Nors griūk atbulas. Parodžiau jo parduodamą KNAUS su lygiom sienom ir pažeistais dažais iš po kurių aliuminis šviečia- kraipė ūsą, negalėjo patikėt... Va tau ir vokiečių specialistai.
Morelo durys Security. Kol kas vieninteles kurias montuoja tiek Concorde tiek Morelo tiek Vario. Deja ju nededa i mazesnius kemperius. Nes turi ileistus vyrius sustiprinta konstrukcija, manau jos per sunkios.
Del isplanavimo , tai as naudoju kemperi pagal paskirti. Bagazineje esame miegoje viena karta. Kai vaziavom septyniese , . Daugiau visiems pakanka lovu. O bagazineje manes netenkina interjeras :) Kiekvienam savo.
Marijau, tavo kemperis skirtas važiuoti septyniese? 
Su tuo kur vaziavau pirma karta issinuomaves buvo sesios vietos. Vaziavome i Mikolaikas lenkijoje i varzybas  su palaikymo komanda. Todel miegojom bagazineje, nes netilpom. To uzteko kad daugiau vaziuociau principu: viena seima- vienas kemperis. Morelo keturvietis, su galimybe padaryti 5 vieta. Sios opcijos neuzsakinejau. Nereikia.
Žinutės: 2142
Nuotraukos: 1084
Koordinatės: 7
Prisijungė: 2012-10-03
Išplanavimas, erdvė, zonų pskirstymas mums  labai svarbu. Įdealu, kai yra svetainės zona- stalas ir susėdimas ratu, kampinė virtuvė atskiria svetainės zoną, o virtuvės "operatorius" nei pats kam trukdo, nei kiti jam trukdo, įšilginės žemos lovos privalumus jau įvertinome :geras:   Aišku labai jau to didelio garažo norėtusi, tik, kad jis ta vidinę erdvę labai sudarko, o vidinė erdvė mums yra svarbiau. Dar dėl nuleidžiamos lovos virš stalo norėjau pakomentuoti. Prieš pirkdamas labai skersai žiūrėjau ir abejojau dėl tokio sprendimo. Po pirmos kelionės galiu pasakyti, kad su tuom viskas visai neblogai. Esmė, kad mano šeimyna mėgsta pamiegoti rytais, o aš dažnai keliuosi anksčiau, nedaug pasilenkęs pralendu į kabiną ir turiu savo atskirą erdvę :)  Kartais pažeidžiu  saugaus važiavimo principus ir važiuoju, kol šeimyna miega :piktas: :blogai: