Home

Forumas

Žinutės: 585
Nuotraukos: 1217
Koordinatės: 4
Prisijungė: 2012-09-21
Robertai, susitiksime negreit, gal tik pavasarį, todėl sveikiname su geru pirkiniu. Važinėsi į kalnus ir džiaugsiesi:plojimai:
Žinutės: 2820
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Renius.L parašė:
Robertai, susitiksime negreit, gal tik pavasarį, todėl sveikiname su geru pirkiniu. Važinėsi į kalnus ir džiaugsiesi:plojimai:
Ačiū, Reniau, tavo žodžius dievui į ausį, tikiu kad taip ir bus ;-)
Žinutės: 2820
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Virginija.J parašė:
oo, Robertai, kaip smagu, kad išsirinkot! Sveikinsiu, kai atvyks :B
Taip pat galvoju, kad reikia dar parsivaryti, o tada jau džiaugtis , o tai maža ką....
Viskas Robertai cia bus ok. Ir vaziuos jis smagiau nei vienasis. Bent jsu sako tolygiau. Ne taip galas duobutes renka. Sako tik nejauku atbulom manevruoti, atrodo kad labai lauzia galinius ratus. Bet taviskis neilgas, gal labai ir nesijaus.
Žinutės: 1599
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Marijus.K parašė:
Dar ikisiu savo trigrasi. Kiek suprantu ne remas aliuminis, o virs remo konstruojamo dvigubo dugno skersiniai. Remas turetu buti standartinis, siuo atveju fiato . Cia naujam taip raso cia
Kalbėjau apie Niesman rėmą (karkasą), ne apie Fiato. Pagal įdėtą nuorodą lyg taip ir turėtų būti... Labai rimtas argumentas ilgaamžiškumui. Nesenai kalbėjau su latviu ir žiūrinėjau jo Burstner Argos 2015m su 2 ašim gale- jis labai teigiamai atsiliepė apie važiavimą.
Tik užkliuvo, kad įdėtoj nuorodoj valdymo panelė CBE (itališka)- ir Niesman taupo...
Bet ką čia Niesman- čiupinėjau prancūzo Concorde Charisma 2012m- ten visa elektros spinta su gal 50-čia rėlių, paketnikų irgi CBE...

Žinutės: 457
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2015-07-01
Sveikinu su pirkiniu ;)

Tomas.J parašė:
Marijus.K parašė:
Dar ikisiu savo trigrasi. Kiek suprantu ne remas aliuminis, o virs remo konstruojamo dvigubo dugno skersiniai. Remas turetu buti standartinis, siuo atveju fiato . Cia naujam taip raso cia
Kalbėjau apie Niesman rėmą (karkasą), ne apie Fiato. Pagal įdėtą nuorodą lyg taip ir turėtų būti... Labai rimtas argumentas ilgaamžiškumui. Nesenai kalbėjau su latviu ir žiūrinėjau jo Burstner Argos 2015m su 2 ašim gale- jis labai teigiamai atsiliepė apie važiavimą.
Tik užkliuvo, kad įdėtoj nuorodoj valdymo panelė CBE (itališka)- ir Niesman taupo...
Bet ką čia Niesman- čiupinėjau prancūzo Concorde Charisma 2012m- ten visa elektros spinta su gal 50-čia rėlių, paketnikų irgi CBE...


Pas mane irgi yra sio gamintojo dalykeliu. Taip pat centrine borto konsole italiska. Zodziu nemazai tokiu daliu. Gal vokieciai negamina? Del dviasio: Anksciau motokrosininkas turejo tai cia jo atsiliepimai. Dabar toks pats kemperis kur minejai parduotas ir vazineja siaulietis. Sake ant slapios zoles sunku, greit seda, nes galas sunkus.
 Del remo, tai pas mane isvis nera metalo, kazkokia presuota medziaga, bet ji labai tvirta tokia.
Žinutės: 2820
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Tiesiai važiuojant su dviem ašimis bandžiau viskas ok, o sukinetis parkuojantis neturejau kaip, na bet pilna ir dabar gamina su tokiais ratais , gal ir pasiteisino kad neatsisake.
Dėl žoles tai sėkmingai klimpstu ir su savo mažaračiu, va savaitgali rasa vakarop iškrito ir kalniukas elementarus tapo nenugalimas ir dar keli kemperistai ten vargo, kaip vienas kemperistas išsireiškė "dabar suprantu kam reikalingas ekspedicinis kemperis ant sunkvežimio bazes" , na vis tiek rasime vietų kur neįvažiuosime, bet bent jau diduma keliu jau pavaldus . Svarstau , gal kokia gervę prisimontuoti su laiku jei tai bus problema.
Žinutės: 2820
Nuotraukos: 4166
Koordinatės: 91
Prisijungė: 2012-10-03
Giedrius.Š parašė:
Sveikinu su pirkiniu ;)

Dėkui.
Žinutės: 1599
Nuotraukos: 3083
Koordinatės: 11
Prisijungė: 2012-10-03
Man pravažumo problema atkrito. Neįsivaizduoji kaip padidina jį galas varomas. Per visus metus nebuvau ratų prasukęs- lipa kaip tankas... Na tiesa traukė traktorius Lietuvos miškuose :D bet todėl, kad yriausi kol ant tiltų pasodinau:)