Home

Forumas

Žinutės: 219
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-03-29
Parašiau Giedriui sms kad pateiktų atsakymą, labai jau idomu pasidarė kada priminėte.
Žinutės: 360
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-07-05
Sveiki visi, labas vakaras.
Atsiprašau, kad pavėlavau kelias dienas.
Taigi rezultatas.....

Jis mane nustebino, nes prieš turimą pusiau integruotą kemperį turėjau alkovini su 1,9 TDI varikliu.
Pakeitus variklį į 2,8 TDI, galingumas išaugo ir tuo pačiu kuro sąnaudos sumažėjo vienu litru ir būdavo mažiau 10 litrų, važiuojant ne daugiau 90 km/h greičiu.

Prieš kelis metus darėme eksperimentą, su dviem pusiau integruotais Ducato 2002 ir 2007 metų. Ir nors pas vieną buvo 2,8 variklis su 5 pavarų dėže, o pas kitą (manąjį) naujesnės kartos variklis 2,3 su 6 pavarų dėže - kuro sąnaudos buvo įdentiškos.
Tagi šį kartą tikėjausi, kad sąnaudos irgi bus panašio, arba alkovinis kemperis degins iki 0,3 l/100km daugiau. Tačiau....

LAIMĖJO VYTAUTAS J.

Alkovinio kemperio sąnaudos buvo net 11,3 l/100 km
Pusiau integruoto, nors ir senesnės kartos - 10,5 l/100 km

Nors rezultatai būtent tokie, tačiau man nesinori tikėti, kad alkova pridėjo 0,8 l/100 km.
Gal tiesiog Renault variklis dirbo neoptimaliai.
Būtų labai smagu, jei kažkas pakartotų tokį ar panašų eksprimentą ir pasidalintų rezultatais.
O kol kas sau pasidariau išvadą (jau iš dviejų eksperimentų), kad naujų kartų varikliai ir transmisijos jokios ekonominės naudos kuro sąnaudoms neduoda. Kuro sąnaudos priklauso nuo važiavimo stiliaus ir važiavimo sąlygų (kalnai, lietus, vėjas ir pan.)

Gero visiems vakaro!
Vytautai, susisiekime, kad atiduočiau prizą. O Verygai - nei šnipšt!! :)))))))
Žinutės: 284
Nuotraukos: 2
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2014-02-06
Nedaug suklydau ( 11,5 ltr. ) . Prieš tai važinėjau alkaviniu  Fiat ducato su 2,3 ltr ( 2015 m ) tai vidurkis būdavo apie  11,5 ltr. Po čipavimo  buvo  apie 11 ltr. Nežinau ar tai  galingumas padėjo ar kitos sąlygos
Žinutės: 954
Nuotraukos: 1003
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-07-24
Giedrius.B parašė:
Sveiki visi, labas vakaras.
Atsiprašau, kad pavėlavau kelias dienas.
Taigi rezultatas.....


Jis mane nustebino, nes prieš turimą pusiau integruotą kemperį turėjau alkovini su 1,9 TDI varikliu.
Pakeitus variklį į 2,8 TDI, galingumas išaugo ir tuo pačiu kuro sąnaudos sumažėjo vienu litru ir būdavo mažiau 10 litrų, važiuojant ne daugiau 90 km/h greičiu.


Prieš kelis metus darėme eksperimentą, su dviem pusiau integruotais Ducato 2002 ir 2007 metų. Ir nors pas vieną buvo 2,8 variklis su 5 pavarų dėže, o pas kitą (manąjį) naujesnės kartos variklis 2,3 su 6 pavarų dėže - kuro sąnaudos buvo įdentiškos.
Tagi šį kartą tikėjausi, kad sąnaudos irgi bus panašio, arba alkovinis kemperis degins iki 0,3 l/100km daugiau. Tačiau....


LAIMĖJO VYTAUTAS J.


Alkovinio kemperio sąnaudos buvo net 11,3 l/100 km
Pusiau integruoto, nors ir senesnės kartos - 10,5 l/100 km


Nors rezultatai būtent tokie, tačiau man nesinori tikėti, kad alkova pridėjo 0,8 l/100 km.
Gal tiesiog Renault variklis dirbo neoptimaliai.
Būtų labai smagu, jei kažkas pakartotų tokį ar panašų eksprimentą ir pasidalintų rezultatais.
O kol kas sau pasidariau išvadą (jau iš dviejų eksperimentų), kad naujų kartų varikliai ir transmisijos jokios ekonominės naudos kuro sąnaudoms neduoda. Kuro sąnaudos priklauso nuo važiavimo stiliaus ir važiavimo sąlygų (kalnai, lietus, vėjas ir pan.)


Gero visiems vakaro!
Vytautai, susisiekime, kad atiduočiau prizą. O Verygai - nei šnipšt!! :)))))))
Dekui uz varzybas ir suteikta azarta.  Super !!!! Daugiau tokiu temu ir pozityvo 
Žinutės: 219
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2017-03-29
Sveikinam Vytautą !
Dėl kuro sąnaudų iš mano šeimos patirties: tas pats automobilis, tokios pat sąlygos, skirtingi vairuotojai skirtumas iki 1 Ltr.
Aš ypač ekonomiškai vairuoju, pagrindinė mano taisyklė nenaudoti stabdžių, gal ir skamba įdomiai, bet praktikoje rezultatas matosi. 
Mieste - laikausi gan didelio atstumo iki priekyje esančio automobilio, taip galiu kompensuoti srauto pristabdymus. Iš labai toli žiūriu kokia šviesoforo spalva. Prieš nuokalnę mažinu greitį, į kalną taip pat nespaudžiu. Pamačius tolumoje stovinčius automobilius (šviesoforas ar panašiai) iš toli šiek tiek pristabdau ir stengiuosi atriedėti iki kliūties, dažnu atveju jie jau pradeda judėti ir greičiai susilygina. Maršrutą planuoju dešininiu posūkiu, ir daugiau kelio be kliūčių, pvz. per miesta 10 km., važiuojant aplinkeliu 13 km., bet kuro važiuojant be sustojimų išdeginu mažiau, nors ir atstumas didesnis. 
Užmiestyje - laikausi gan didelio atstumo iki priekyje esančio automobilio, ir važiuoju apie 85 Km/h jei yra tokia galimybė.
p.s. "trikojai" miestuose įvedė šiek tiek ekonomiškumo, nes anksčiau srauto greitis būdavo didesnis, ir reikėdavo daugiau kuro pagreičiui ir stabdymas būdavo ilgesnis, tuo pačiu ir daugiau kuro energijos eidavo į šilumą stabdžių diske.
p.s.2 dar - lėtai važiuojant jokio streso, bent jau man taip, toks gaunasi mėgavimasis vairavimu.
Žinutės: 236
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2018-04-22
Dekui visiems, labjausiai Giedriui, uz suteikta galimybe pasivarzyti.Visi tik speliojome pasikliaudami kazkokia logika.Mano logika tokia ,kad alkova niekada nebus lygi su pusiau integruotu ar integruotu kemperiu,manau, kad kiekvienam alkovai galima mintyse is karo deti + 1,5-2ltr\100.Kuro sanaudos vienodos gal ir butu, jeigu nevirsyti 60km\h,kuo greitis didesnis, tuo skirtumas dideja, alkovos nenaudai.Slysdamas oras nuo stiklo aukstyn sutinka dideli pasipriesinima , stabdo ir blasko kemperi,ir nieko cia nepadarysi.Bet alkova turi ir pliusu kuriuos visi zinome.
Giedriau,puikus prizas,labai aciu.Raganaite labai tiks i kolekcija bet kita prizo dali , jo turini ,noriu pasidalinti su visais dalyvavusiais varzybose, kai susitiksime.Bus puiki proga aptarti kuro sanaudas ne tik kemperiu bet ir kemperistu:alus:
Žinutės: 360
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2013-07-05
Vytautas.J parašė:

Dekui visiems, labjausiai Giedriui, uz suteikta galimybe pasivarzyti.Visi tik speliojome pasikliaudami kazkokia logika.Mano logika tokia ,kad alkova niekada nebus lygi su pusiau integruotu ar integruotu kemperiu,manau, kad kiekvienam alkovai galima mintyse is karo deti + 1,5-2ltr\100.Kuro sanaudos vienodos gal ir butu, jeigu nevirsyti 60km\h,kuo greitis didesnis, tuo skirtumas dideja, alkovos nenaudai.Slysdamas oras nuo stiklo aukstyn sutinka dideli pasipriesinima , stabdo ir blasko kemperi,ir nieko cia nepadarysi.Bet alkova turi ir pliusu kuriuos visi zinome.
Giedriau,puikus prizas,labai aciu.Raganaite labai tiks i kolekcija bet kita prizo dali , jo turini ,noriu pasidalinti su visais dalyvavusiais varzybose, kai susitiksime.Bus puiki proga aptarti kuro sanaudas ne tik kemperiu bet ir kemperistu:alus:
Vytautai, parašiau privačią žinutę, kad susiektume prizo atidavimui.

Tačiau yra bloga žinia - raganaitė prize tik pridengė reklamą. Prizas už jos, o ji pati nėra prizo dalis. Ji kaip mano žmona – šėžuoja akyse, bet vistiek yra tik mano vienintelio ir niekam neduodama! :)
Žinutės: 236
Nuotraukos: 0
Koordinatės: 0
Prisijungė: 2018-04-22
Viskas ok,Giedriau,:geras:raganaite tegul lieka savo vietoje o prizo turini dalinsimes per susitikima.Tikiuosiu nesurugs.:)
PS prizo,, kailiukas,, man-graziai atrodo...prisiminimui..:)